Jan Tern delar med sig av de bästa tipsen och erfarenheterna från Influence

Talarföreningens medlem Jan Tern, Sveriges andra CSP, besökte Influcence, världens största talarkonvent, i Denver i somras. Under augusti månad kommer Jan att delge medlemmarna i Talarföreningen de bästa tipsen och erfarenheterna från Influence.

Jan – berätta kort om Influence?
Det var fjärde året i rad som jag var med. Jag känner nu igen en hel del personer och det är precis som när vi träffas i talarföreningen, det blir många glada och kära återseenden. Några ice-breakers behövs inte. Hittar du ingen du känner är det bara att gå fram till vem som helst och säga ”Hi, I’m Jan, who are you and what’s your topic?” Det vanligaste svaret är att deras topic är Leadership, men det är långt ifrån alla. Jag träffade Alan för fjärde året i rad och han är ”The number one speaker in the wedding industry” så det är en enorm spännvid.

Hur ser dagarna ut?
Upplägget är att dagarna startas och avslutas med keynotes-speakers däremellan är det break-out sessions. Här finns det ofta många olika spår att välja mellan, exempelvis social media, leadership och stage skills för att nämna några. Du kan blanda hur du vill och är inte en break-out session vad du hoppades på går du ut och väljer en annan. Ingen tar illa upp utan alla förstår att du vill ha ut mesta möjliga av konventet.
Detta var definitivt det bästa året av de fyra jag varit med och nu ser jag fram emot att dela med mig av många praktiska tips och erfarenheter vid tre tillfällen.

När och var:
28 augusti 18:30-19:30 i Göteborg
29 augusti  18:30-19:30 i Stockholm
3 sep över Zoom 12.00-12.30

Intresserad av att veta mer?
Maila info(a)talarforeningen.se