Utbildningar och Events

Varje år genomför vi ett antal event och utbildningar – de flesta för medlemmar och några tillsammans med andra aktörer i branschen. Vissa är planerade i god tid innan – men lika många uppstår spontant bland våra medlemmar, i form av meet-ups eller interna webinarier.

Vi kallar ofta våra egna träffar för kompetensevent. Innehållet för varje sådant skiljer sig åt, med teman som spänner mellan en stor bredd av ämnen – allt från improvisation och teater till ekonomi och försäljning.

Föreningens konvent är årets största och viktigaste event. Då samlas vi för årsmöte, intern kompetensutveckling och nätverkande.

Internationella talarkonvent

För dig som vill inspireras av talarkollegors tips och visdom runt om i världen, eller själv föreläsa där, så följ denna länk till Global Speakers Federation och framtida events.

Vill du få inbjudningar till våra öppna event och utbildningar utan kostnad?

Laddar Evenemang
Låt oss prata kronor och ören!
En timmes uppdrag, mycket förberedelser, flera timmars uppdrag, workshops, heldagar, kurser eller uppdrag över längre tid. Hur ser din prismodell ut?
Låt oss prata kronor och ören! Välj att dela din prismodell, inspireras av andra kollegor, diskutera priser och olika typer av arvoden i detta interna event.
Precis innan årsmötet ses vi på Zoom! Länk kommer

Dela på sociala medier