Utbildningar och Events

Varje år genomför vi ett antal event och utbildningar – de flesta för medlemmar och några tillsammans med andra aktörer i branschen. Vissa är planerade i god tid innan – men lika många uppstår spontant bland våra medlemmar, i form av meet-ups eller interna webinarier.

Vi kallar ofta våra egna träffar för kompetensevent. Innehållet för varje sådant skiljer sig åt, med teman som spänner mellan en stor bredd av ämnen – allt från improvisation och teater till ekonomi och försäljning.

Föreningens konvent är årets största och viktigaste event. Då samlas vi för årsmöte, intern kompetensutveckling och nätverkande.

Internationella talarkonvent

För dig som vill inspireras av talarkollegors tips och visdom runt om i världen, eller själv föreläsa där, så följ denna länk till Global Speakers Federation och framtida events.

Vill du få inbjudningar till våra öppna event och utbildningar utan kostnad?

Loading Events
Mike Handcock, One of only 31 speakers in over 55,000 globally to be recognised with the designation of Certified Speaking Professional Global, author and the Chairman of the circle of Excellence.
He will show you 3 ways to get booked, more regularly and at your top fee. What is the biggest issue facing experts in 2023?
ANSWER: People don’t trust you. And why should they? Everyone’s inbox is inundated with marketing rubbish and false news. In this keynote you will learn the 3 Global Must Have’s for 2020 – 2030 to get ahead of all your competition, including in house competitors and get booked.
In this session you will have the chance to listen to Mike’s 40 min keynote with a following 20 minute Q&A. Welcome!
Meeting ID: 884 4995 1035
Passcode: 553111