Utbildningar och Events

Varje år genomför vi ett antal event och utbildningar – de flesta för medlemmar och några tillsammans med andra aktörer i branschen. Vissa är planerade i god tid innan – men lika många uppstår spontant bland våra medlemmar, i form av meet-ups eller interna webinarier.

Vi kallar ofta våra egna träffar för kompetensevent. Innehållet för varje sådant skiljer sig åt, med teman som spänner mellan en stor bredd av ämnen – allt från improvisation och teater till ekonomi och försäljning.

Föreningens konvent är årets största och viktigaste event. Då samlas vi för årsmöte, intern kompetensutveckling och nätverkande.

Internationella talarkonvent

För dig som vill inspireras av talarkollegors tips och visdom runt om i världen, eller själv föreläsa där, så följ denna länk till Global Speakers Federation och framtida events.

Vill du få inbjudningar till våra öppna event och utbildningar utan kostnad?

Laddar Evenemang

1 timma tillsammans hur man skapar ads+ 1 timma tech support för de som behöver

Du behöver:

1. En e-postadress
  2. Betalkort med möjlighet för onlinebetalning
  3. En egen hemsida att länka till

Jag är INTE expert på SEO eller google ads, men jag vet hur man sätter upp detta på ett basalt sätt. Jag kommer inte kunna svara på alla frågor, så hoppas ni nöjer er med grundläggande ads! Jag kommer ta fram några resurser om ni vill optimera ännu mer (conversion-spårning etc.)

Detta event sker via zoom och är endast för medlemmar.

Obs att du behöver vara inloggad för att se zoom-länk.

Dela på sociala medier