Utbildningar och Events

Varje år genomför vi ett antal event och utbildningar – de flesta för medlemmar och några tillsammans med andra aktörer i branschen. Vissa är planerade i god tid innan – men lika många uppstår spontant bland våra medlemmar, i form av meet-ups eller interna webinarier.

Vi kallar ofta våra egna träffar för kompetensevent. Innehållet för varje sådant skiljer sig åt, med teman som spänner mellan en stor bredd av ämnen – allt från improvisation och teater till ekonomi och försäljning.

Föreningens konvent är årets största och viktigaste event. Då samlas vi för årsmöte, intern kompetensutveckling och nätverkande.

Internationella talarkonvent

För dig som vill inspireras av talarkollegors tips och visdom runt om i världen, eller själv föreläsa där, så följ denna länk till Global Speakers Federation och framtida events.

Vill du få inbjudningar till våra öppna event och utbildningar utan kostnad?

Loading Events

Möt Linda Granberg, en passionerad digital strateg som hjälper små och medelstora företag lyckas med sin digitala marknadsföring. Med goda referenser för sina inspirerande föreläsningar om sociala medier och digital marknadsföring bjuder Linda in oss till en digital föreläsning tisdag 23 april 9:00 – 10:00.

Under föreläsningen delar Linda med sig av sina bästa tips och tricks för att bygga ett starkt personligt varumärke på sociala medier. Med Lindas vägledning kommer du att upptäcka effektiva strategier för att öka din synlighet och engagemang online. Oavsett din erfarenhetsnivå, kommer denna föreläsning att ge dig nya insikter och inspiration samt konkreta tips på hur du kommer igång!

Det här eventet är ett öppet event även för dig som inte är medlem i Talarföreningen Sverige ännu.

Eventets digitala dörrar öppnar 08.45 för er som vill säga hej och hänga lite innan föreläsningen drar igång.

Linda föreläser ca 35-40 minuter och sedan finns tid för frågor och erfarenhetsutbyte.

Talarföreningen Sweden bjuder in dig till ett schemalagt möte på Zoom.

Dela på sociala medier