Medlem Teo Härén

Teo har 15 års erfarenhet av att föreläsa professionellt och har genomfört fler än 1 700 föreläsningar i drygt 25 länder.

Hans föreläsningar har alltid fokus på kreativitet, innovation, nytänkande och entreprenörskap och bygger mycket på  historier, kreativa exempel och ah-ha-upplevelser.

Inför varje uppdrag får uppdragsgivaren svara på ett antal frågor kring vad just deras bokning skall leda till: Skall åhörarna bli inspirerade, provocerade, lära sig nya verktyg, eller få sig ett gott skratt? Eller kanske lite av alla dessa saker?  Teo är flexibel och anpassar innehåll efter uppdragsgivare, publik och önskade mål.

Denna flexibilitet har gjort att han föreläst för så pass olika grupper som Kungafamiljen på Stockholm slott, NIKE Europe’s ledningsgrupp, och för Läkare utan gränser. Lokalerna kan vara minst lika olika; som på scenen i Globen, på en strand i Nigeria, och på gräsmattan utanför Nobels sommarhem i Karlskoga.

Vilka vill du skall inspireras till att bli mer kreativa ?

Var önskar Du att det skall ske?

Kontakta Teo och berätta dina önskemål.

Sedan 2017 driver Teo Sveriges enda kursgård dedikerad till Kreativitetsutveckling. Läs mer på; CreativeCountryside.cc

Teo har bland annat prisats som ”Uppsala läns mest företagsamma människa” (Svenskt Näringsliv), ”Årets Talare” (Eventakademien) och ”En av Sveriges 100 mest inspirerande personer” (Tidningen LEVA).

Sagt om Teo

"De jag har talat med har varit helt lyriska"

Annette Ullskog, Veolia Transport