Medlem My Gross

Varumärken, Kommunikation, Försäljning

My Gross är även hon en stjärna på himlen när det kommer till förändringsarbete. Hon tar vid där företagets planer behöver lämna pappersstadiet. I drygt 20 år har My hjälpt företag att utveckla sitt kundbemötande och hennes kunskaper i hur man får med sig de anställda i ett förändringsarbete får nästan anses vara unika. Med sin gedigna erfarenhet hjälper hon organisationer och företag att stärka sina varumärken och öka sin försäljning. Hon visar vilken framgångsfaktor integration och delaktighet är och varför det är så viktigt att alla är med på tåget. Hon tydliggör varför personalen är ett företags största tillgång och vikten av att ständigt sträva efter utveckling av kundbemötande och service.

Med sitt enastående engagemang är det svårt att inte ryckas med i Mys tempo. Hon är en lika intensiv lyssnare som entusiastisk problemlösare. Hon är lyhörd, medryckande, karismatisk och kul.

Sagt om My

”Tack My för att du med din ödmjukhet och tydlighet fick oss alla att tänka till och verkligen förstå vikten av möten med kund i alla situationer. Din insats gav oss i ledningen och våra medarbetare verktygen för att lyckas i vårt fortsatta samarbete med vår kund”

Åsa Pettersson, COOR