Medlem Mikael Reijer

Inspiration, Ledarskap, Mångfald

FRÅN DRÖM TILL VERKLIGHET!

Mikael Reijer har en spännande bakgrund och berättar på ett fängslande sätt om vad som format honom och hur han själv lyckats leva sina drömmar, trots uppförsbackar och utmaningar. I en inspirationsföreläsning som blandar humor och allvar delar han med sig av sina erfarenheter, berättar om sin egen prestation och ger värdefulla råd om hur åhörarna själva ska kunna nå sina drömmar – och ger en hel del tankeställare. Hur många av oss har ens funderat på vilka drömmar vi har? En föreläsning med Mikael Reijer ger dig kraft och insikt på att allt är möjligt bara du har modet att släppa taget!

Boka någon av Mikaels framgångsrika inspirationsföreläsningar, Från dröm till verklighet, Lev din dröm nu eller Ledarskap utan Ego.

Vi bor i landet ”förändring” där vardagen och samhället utvecklas i snabb takt. Förändringar kan vara privat på jobbet eller i samhället och då är det viktigt att också vi som människor känner oss laddade med energi för att orka hänga med i den snabba takten som sker. Ibland är det viktigt att fylla på med energi. Framgångar kommer inte bara av sig själv utan det gäller att vara ambitiös och balanserad när man ska hitta vad som stimulerar dina drivkrafter. En föreläsning med Mikael ger dig en avslappnad stund där du kan fylla på med energi för att må bra i vardagen. Du får flera ordentliga och öppenhjärtiga tips på hur du kan leva dina drömmar.

Mikaels föreläsningar är noggrant och entusiastiskt framtagna och han har lagt mer än 1000 timmar på att få ihop dessa härliga minuter med inspiration och stimulerande tankar. Mikael Reijer är sannerligen en föreläsare som inspirerar och ger dig idéer om hur du kan leva för att må bra.

Exempel på kunder där Mikael föreläst:

Fråga efter fler referenser så skickar vi dessa till dig!

Sagt om Mikael

Det här är Mikael Reijer. Idag föreläste han för 65 st företagsledare i Gävle när han besökte MIX, Marknadsföreningen Gävleborg, och han fick högsta tänkbara betyg på utvärderingen bland deltagarna. Jag kan varmt rekommendera Mikael och hans personliga och inspirerande föreläsning "Från dröm till verklighet".

Gabriel Edelbrock, MIX Marknadsförening i Gävleborg