Medlem Lisa Ekström

Kommunikation

Med tjugo års erfarenhet av ledarskap inom försäljning och kundservice inspirerar Lisa Ekström sina åhörare på ett unikt vis. Hennes idé att kamoja från andra, människor, branscher eller situationer och göra det ännu bättre inspirerar och utvecklar.

En föreläsning eller workshop, eller både och med Lisa Ekström är en inspirations-kick som ger förståelse och insikt om varje medarbetares ansvar och betydelse. Det svåra görs hanterbart och inspirerande. Något komplext som en kulturförändring behöver inte ta tid eller vara skrämmande.

Svårt är kul! Var nyfiken, ta ansvar och skapa resultat genom att tänka smart med hjärta och hjärna.

“Årets Framgångsstipendium” (2007) för sitt förändringsarbete på SAS
“En av Sveriges hetaste talare” (tidningen Chef 2012)
”Årets talare” (2014)
“Stora Målpriset” (2015)

Lisa Ekström föreläser om förändringsarbete, ledarskap, medarbetarskap, kommunikation, personligt varumärke, storytelling, presentationsteknik och om att ge och få bra service.

På ett personligt sätt och med smittande livsglädje engagerar hon med mycket skratt och karisma. Lisa är ärlig och rak och levererar i ett medryckande tempo med mycket aha-upplevelser och energi. Prestigelöst blandas fakta med anekdoter och egna erfarenheter. Du får med dig många värdefulla tips att använda i din vardag.

Svenska, Engelska

Svensk Handel
Vattenfall
Uppsala Universitet
Sveriges Kommuner och Landsting, SKL
Karolinska Sjukhuset

Konferencier,Workshopledare/facilitator

Lisa föreläser och håller workshops inom ledarskap, medarbetarskap, kommunikation, service, storytelling, förändringsarbete, presentationsteknik och personligt varumärke.

Dessutom agerar hon mentor och arbetar med organisationsförändring.

Sagt om Lisa

Tamigf-n den bästa föreläsaren i ledarskap och coachning jag hört sedan jag konfirmerades. Tänk om alla chefer var som hon”.

RICKARD OLSSON TV-PROFIL OCH MODERATOR, RICKARDOLSSON.SE