Medlem Helena Ivarsson

Friskvård, Ledarskap, Kommunikation

Högpresterande team som drivs av glädje jobbar effektivare och ökar lönsamheten!

Beroende på vad ni vill och inte vill, finns olika tjänster att tillgå.
Min filosofi grundar sig på ett ”inifrån & ut”- tänk med mycket fokus på äkthet och glädje. Lägg en god grund internt för att nå ut externt: Succé börjar inifrån en organisation….inifrån sig själv först…..

Inspirationsföreläsning/workshop/kurs – hur vill ni ha det? Jag löser det! Helena kopplar ann till mental träning inom välbefinnande – hur vi rustar vårt inre för att stå pall när livet händer & ger verktyg för att bygga psykisk hälsa. Glädje, skratt och bus utlovas och varvas med fakta och information kring positiv psykologi – den vetenskapliga studien om det som gör livet mest värt att leva. Idag är gemene man upplyst kring hälsoeffekterna av fysisk träning men inte riktigt lika upplysta om vikten av och hur man gör, den mentala träningen för att känna välbefinnande och därmed förebygga psykisk ohälsa. Vi tränar när vi är friska för att hålla oss friska!

Olika ingångar på ämnet:

Vikten av att säga JA – du blir vad du tänker och tränar på

ArbetsGLÖDje – göra varandra bättre

Modernt ledarskapsprogram – Like a Boss Academy

Bli en attraktiv arbetsgivare – alla har ett arbetsgivarrykte, är ni stolta över ert?

Glädjeträning – vägen till ett mer välbefinnande liv

Detta är ingen quick fix men verktyg och information på ett glädjefyllt sätt kan ni få! När ALLA känner att de har ett värde, är en bit i det berömda pusslet och får lov att vara sig själva fungerar livet på bästa sätt ur många perspektiv.
Hur ska medmänniskor utvecklas och nå sitt fulla potential om de inte vet hur? Kompetensutveckling blir allt viktigare för att få ”stuns” i både livet och i verksamheter.

Varmt välkomna att höra av er!

Sagt om Helena

"Helena har en fantastisk förmåga att skapa en arbetsmiljö kretsat kring glädje och kan - istället för kan inte. Hon har frambringat en sammansvetsad arbetsgrupp där vi håller varandra om ryggen,gör det lilla extra och arbetar tillsammans istället för samtidigt.Helena-effekten helt enkelt!"

Nike Sandberg, Båstads kommun