Medlem Gunnar Söderberg

Arbetsglädje, Försäljning, Ledarskap

Gunnar Söderberg är föreläsare, moderator och författare. Han har bakgrund som kommunikatör, men har även själv varit chef. Han har jobbat med karriärrådgivning, arbetsrätt och grupputveckling tillsammans med människor. Idag föreläser han på heltid för att få organisationer och människor att växa, att bli bättre på att hantera stress samt skapa ett framgångsrikt arbetsklimat. En metod han använder sig av är av så kallad Gamification där man tar inspiration från spel-världen in till arbetsmiljön för att positivt påverka atmosfären och resultaten.

Sagt om Gunnar

Gunnar Söderberg som föreläsare är underhållande och professionell. Gunnar fick i uppdrag från oss att föreläsa för studenter med olika bakgrunder och utbildningar. För att kunna nå ut till denna icke homogena grupp krävs det energi, bra talarteknik och goda förberedelser. Gunnar lyckades locka in sin publik och förmedlade sitt budskap på ett bra sätt. Han har ett underhållande och trevligt sätt vilket gör att man får en personlig relation och en bra känsla. Efter föreläsningen gav studenterna höga betyg på Gunnar som föreläsare och jag kan rekommendera Gunnar för likande uppdrag.

Sandra Johansson, Miljöbron