Medlem Gunnar Söderberg

Arbetsglädje, Försäljning, Ledarskap

Gunnar Söderberg är föreläsare, moderator och författare. Han har bakgrund som kommunikatör, men har även själv varit chef. Han har jobbat med karriärrådgivning, arbetsrätt och grupputveckling tillsammans med människor. Idag föreläser han på heltid för att få organisationer och människor att växa, att bli bättre på att hantera stress samt skapa ett framgångsrikt arbetsklimat. En metod han använder sig av är av så kallad Gamification där man tar inspiration från spel-världen in till arbetsmiljön för att positivt påverka atmosfären och resultaten.

Sagt om Gunnar

Gunnar Söderberg höll i två frukostföreläsningar på Skatteverket i Linköping. Gunnar var mycket inspirerande och hade en bra mix av exempel på stressiga situationer på såväl arbetsplats som i privatlivet. Föreläsningen innehöll tänkvärda tips till hur vi alla kan få en mer lugn vardag och han framförde det med både skratt och ett allvar i tonen. Vi är mycket nöjda med vårt val av föreläsare och vi kan varmt rekommendera Gunnar Söderberg!

, Skatteverket Linköping