Medlem Erik Olkiewicz

Motivation, Underhållning, Försäljning

Erik Olkiewicz är en av få i världen som kan erbjuda något så unikt som hypnos på scen. Han har tränats av mästarna i London och Las Vegas i hur man planterar frön i det undermedvetna, öppnar kanaler för kreativitet och motivation, samtidigt som man underhåller och garanterar fullständig trygghet och respekt för alla inblandade. Förutom förbluffande underhållning är det – i rätt händer – ett effektivt verktyg till att öka glädje, självkänsla och motivation. Boka Erik Olkiewicz hypnosshow till festen, kickoffen, konferensen eller andra event – det blir en oförglömlig upplevelse för dig och dina gäster!

Erik Olkiewicz fascination för hypnos började redan i mitten av 90-talet. Då blev han hypnotiserad på scen under en utbytestermin i USA och upplevde en djup inre frid efteråt. Sedan dess har han studerat med hypnosmästare i London, Las Vegas och Sverige, läst psykologi, retorik och utbildat sig till NLP-coach. I dag är han Europas främsta businesshypnotisör och en av få i världen som kan erbjuda professionella hypnosshower.

En föreställning med Erik Olkiewicz liknar inget du har varit med om tidigare. Han kan få människor att glömma hur man tar på sig skorna, att våga testa nya saker eller att känna intensiv lycka. Allt skräddarsytt efter uppdragsgivarens önskemål och alltid med djup respekt för alla deltagare. Ingen kommer att skämma ut sig och alla kommer att ha roligt.

Erik Olkiewicz utnyttjar skickligt hypnosens potential både som underhållning och som ett kraftfullt redskap för personlig utveckling. Efter hans hypnosshow har du ett rum fullt med avspända, motiverade och mentalt skärpta människor som är redo att ta sig an världen och återvända till jobbet med ny energi.

Sagt om Erik

En otroligt rolig, stimulerande, motiverande föreställning!

Daniel Mühlbach, vd och grundare, Footway