Medlem Eric Thyrell

Arbetsglädje, Inspiration, Kommunikation

Eric Thyrell är föreläsaren som stått på scenen sedan barnsben. Detta märks tydligt i hans mycket underhållande och fängslande sätt att föreläsa.
Med en stor dos närvaro, energi och humor har han inspirerat företag, organisationer och privatpersoner i alla nordiska länder i ämnen som: försäljning, konflikthantering, kommunikation, nytänkande och förändring.
Eric är med på årets lista över de 20 mest anlitade föreläsarna i Sverige.
I den långa raden av företag Eric Thyrell utbildat och föreläst för finns bla:
Ernst & Young, Nordea, IBM, Svensk Fastighetsförmedling, IF, Fastighetsbyrån, PEAB, 3, Eniro,  Microsoft, Trygg Hansa, Handelsbanken, Danske Bank, Swedbank, Toyota, Skoda, Apoteket, Canal Digital, Skanska, Brandförsvaret, Stureplansgruppen, Mannheimer Swartling, Systembolaget, Försäkringskassan, Polisen, Arbetsförmedlingen och Ericsson.

Erics breda och långa yrkeserfarenhet inom olika branscher sätter sina spår i hans föreläsningar och det levereras många roliga historier och övningar som publiken lätt tar till sig av. Mottot är att en föreläsning med Eric ska vara rolig och inspirerande, samtidigt som den ska ge konkreta verktyg som deltagarna kan applicera direkt efter föreläsningen.

Se ett klipp med Eric Thyrell

Sagt om Eric

”Eric Thyrell var riktigt bra! Ett seriöst budskap framfört med ett lagom avvägt artisteri.”

Lars Träff, Ernst & Young