Medlem Ergin Özdemir

Ledarskap, Företagande, Motivation

inkluderande ledarskap och vad det kan bidra i er organisation.

Ergin Özdemir är föreläsaren som brinner för olikheter, inkluderande ledarskap och entreprenörskap. Med ett entusiastiskt driv delar han med sig utav sina kunskaper och egna erfarenheter med fakta som baseras på forskning och vetenskap. Han vill vägleda er och se möjligheterna med
inkluderande ledarskap och vad det kan bidra i er organisation. Han väver in hur det fungerar att komma ut i arbetslivet samt Svenska samhället. Hur
vi kan skapa samverkan mellan myndigheter, kommuner och näringslivet så att fler unga och nyanlända får jobb, som är den säkraste vägen till integration.

Ergin berättar öppenhjärtigt om sitt liv, familj och företagande. Humor, skratt, känslofyllda berättelser, fakta från vetenskap och forskning är den gyllene grunden i Ergins föreläsning. En energisk och glad föreläsare som vill utmana och engagera sin publik. Hans mål är att åhörarna ska få perspektiv på att olikheter kan bidra till att skapa värde i både samhället och arbetsplatsen.

Ergin har instiftat priset Årets Mångfaldsbragd.

– Olikheter som konkurrensmedel
– Kärleksimmigrants krokiga väg till jobb och integration
– Min son, min guru

Svenska, Engelska, Turkiska

Handelshögskolan i Stockholm
Bilprovningen
Systembolaget
Handelsbanken
Svenska Spel
Öresundskraft

Sagt om Ergin

Bra jobbat! Trots att jag har dyslexi så fick du mig att lyssna från början till slut. TACK! ? ?