Medlem Micke Darmell

Ledarskap, Kommunikation, Relationer

Micke är sjuksyrran som startade en av Sveriges första eventbyråer i slutet av 80-talet. Hela hans liv har haft fokus på möten. Möten mellan människor. Efter att producerat 100-tals större möten som mötesproducent i Sverige och globalt har han de senaste 10 åren helt fokuserat på intern möteskultur och en sund digital arbetsmiljö och privatliv.

Vill du/ni sätta fokus på bättre möten i organisationen eller skapa en bättre balans mellan arbetsliv & privatliv är Mickes föreläsningar rätt. Hans föreläsningar är inspirerande, fyllda av konkreta verktyg och framförallt integrerande.  Vi är alla en dela av det Micke föreläser om vilket gör att vi alla har en relation till hans ämnen. Vi deltar alla i en massa möten, som har en potential att bli bättre. De flesta av oss är en del av den ständiga nåbarheten och där vi aldrig hinner jobba klart innan vi ska gå hem. Detta gör dessa föreläsningar högst relevanta!

• Bättre möten!
  • Uppkopplad eller Avkopplad

Micke är även moderator på chefs- eller personaldagar där han tillför i ”mellanrummen”. Tack vare hans erfarenhet som mötesproducent får du en moderator/ programledare som skapar energi, gör övningar med deltagarna och där dagen garanterat kommer att uppfylla det syfte och mål du/ni sätter upp. Han samarbetar även med en av Skandinaviens främsta blåsinstrumentalister Pelle Fridell. Tillsammans är de Darmell & Fridell som skapar magiska mellanrum på ert möte.

Läs mer om Micke & hans föreläsningar och moderatorsuppdrag på www.gr8meetings.se

Sagt om Micke

Vår verksamhet fick ett märkbart lyft efter en lunchinsats av Micke Darmell. Med humor som gnista i beskrivningar av hur vi brukar tiden, privat och på arbetet, skapade han stor igenkänning och många skratt. Mickes unika mix av Ice-breakers, föreläsningar och kreativitetsboostande övningar, visade på ett lysande sätt hur kreativa möten skapas. Han lever ut sitt evangelium om god möteskultur och positiv feedback på ett härligt och inspirerande sätt!

Per-Ola Johannesson, Verksamhetschef Myndighet Lerum Kommun