Medlem Micke Darmell

Ledarskap, Kommunikation, Relationer

Micke är sjuksyrran som startade en av Sveriges första eventbyråer i slutet av 80-talet. Hela hans liv har haft fokus på möten. Möten mellan människor. Efter att producerat 100-tals större möten som mötesproducent i Sverige och globalt har han de senaste 10 åren helt fokuserat på intern möteskultur och en sund digital arbetsmiljö och privatliv.

Vill du/ni sätta fokus på bättre möten i organisationen eller skapa en bättre balans mellan arbetsliv & privatliv är Mickes föreläsningar rätt. Hans föreläsningar är inspirerande, fyllda av konkreta verktyg och framförallt integrerande.  Vi är alla en dela av det Micke föreläser om vilket gör att vi alla har en relation till hans ämnen. Vi deltar alla i en massa möten, som har en potential att bli bättre. De flesta av oss är en del av den ständiga nåbarheten och där vi aldrig hinner jobba klart innan vi ska gå hem. Detta gör dessa föreläsningar högst relevanta!

• Bättre möten!
  • Uppkopplad eller Avkopplad

Micke är även moderator på chefs- eller personaldagar där han tillför i ”mellanrummen”. Tack vare hans erfarenhet som mötesproducent får du en moderator/ programledare som skapar energi, gör övningar med deltagarna och där dagen garanterat kommer att uppfylla det syfte och mål du/ni sätter upp. Han samarbetar även med en av Skandinaviens främsta blåsinstrumentalister Pelle Fridell. Tillsammans är de Darmell & Fridell som skapar magiska mellanrum på ert möte.

Läs mer om Micke & hans föreläsningar och moderatorsuppdrag på www.gr8meetings.se

Sagt om Micke

Jag var inbjuden till ett event där Mikael Darmell skulle föreläsa under lunch – inte ett helt enkelt som koncept i sig att konkurrera om uppmärksamhet i lunchmiljö. Snart stod det klart att Mikael hade uppmärksamheten på grund av det självklara innehållet i hans presentation. På ett rättframt, utmanande och humoristiskt sätt fick han oss att reflektera över hur vi hanterar eller snarare inte kan hantera att vara ”ständigt uppkopplade”. Jag kan varmt rekommendera Mikael om du vill påverka digitala vanor i arbetsmiljön eller privat!

Gunnar Carlsson, VD GORE Scandinavia