Medlem Caroline Mohr

Inspiration, Motivation, Personlig utveckling

Caroline Mohr verkar som föreläsare, NLP coach och före detta golf proffs. 2011 ställdes allt på spel när Caroline överlevde en jordbävning, cancer och förlorade ena benet. Trots dramatiska förändringar och krossade drömmar talar hon om att finna lösningar och vända utmaningar till möjligheter. Med positiva insikter, idéer och mentala strategier lyckas Caroline göra en comeback till proffsgolfen endast 2,5 månader efter amputationen och sätta nya drömmar på kartan. Caroline är ett levande bevis på att effektivt hantera förändringar och göra det omöjliga möjligt med rätt mindset och fokus. När du lyssnar till hennes unika berättelse och budskap, så kommer du att upptäcka mer av din potential och att vårt mindset spelar en otroligt stor roll för hur vi mår och presterar i livet.

Sagt om Caroline

Caroline har en magisk berättarteknik med ett innehåll som fick oss alla att glömma vardagen och istället reflektera över val vi kan påverka. Att Caroline under en övning dessutom lyckades med att skapa en nästan overklig "föreställning" där vi var huvudpersonerna och genom visualisering kände makten att styra vår framtid, - det var överkurs på riktigt. Stort tack och varmt välkommen åter till MiG, Marknadsföreningen i Göteborg!

Kristina Cohn Linde, VD, MiG Göteborg