Medlem Annika Telléus

Kommunikation, Ledarskap, Teambuilding

Under många år lyssnade Annika Telléus på kunder och medarbetare över hela världen för H&M:s räkning. Idag är hon en uppskattad och efterfrågad kurs- och workshopledare i ledarskap, kommunikation, teamutveckling och i konsten att lyssna. 2019 blev hon framröstad till en av Sveriges 100 mest populära föreläsare. Hon är författare till ”Konsten att lyssna – vägen till större tillit och bättre relationer” (Strawberry Förlag, 2020).

Med lekfullhet och mycket värme delar Annika Telléus med sig av insikter och spännande erfarenheter på ett sätt som verkligen berör och får dig att tänka i nya banor. Hennes föreläsningar anpassas efter vad ni behöver och byggs upp av berättelser och konkreta tips som kan användas direkt, oavsett verksamhet.

Föreläsningar:
Konsten att lyssna – vägen till större tillit och bättre relationer
Skapa team som trivs – Lyssna på varandra!
Bli kundcentrerad på riktigt – Lyssna på dina kunder!
Presentationsteknik – Bli lyssnad på!
Självledarskap – Lyssna på dig själv!
Byt perspektiv – Vi har rätt båda två!

Korta klipp från föreläsningar:
Borås Kongress november 2019

Kunskapsdagarna, Jönköping augusti 2019

Retaildagen, Epicenter Stockholm oktober 2019

Sagt om Annika

Annika Telléus är en fantastisk berättare som med stor värme delar med sig av egna erfarenheter och enkla verktyg som kan användas direkt. Med god pedagogik och en perfekt mix av övningar, fakta och självreflektion får hon med sig hela gruppen och får oss att tänka i nya banor. En inspirerande workshop som gav nya insikter och fick bestående värde för deltagarna. Vi på E-handelsstaden Borås rekommenderar varmt Annika.

Jeanette Regnér, E-handelsstaden Borås